Všeobecné prodejní, dodací, záruční a montážní podmínky

Platné od 1.1.2026

My Aura s.r.o. | IČ: 04428013 | DIČ: CZ04428013

Všeobecné prodejní, dodací, záruční a montážní podmínky My Aura s.r.o. ve smyslu § 1751 a násl. zák.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění (dále jen „občanský zákoník“ či „NOZ“)

I. Platnost předmětných podmínek a jejich změny

1. Následující Všeobecné prodejní, dodací, záruční a montážní podmínky společnosti My Aura s.r.o. (dále jen „podmínky“) jsou platné pro všechny uzavřené smluvní vztahy mezi společností My Aura s.r.o., se sídlem Bystrá 761/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice, IČ: 04428013, DIČ: CZ04428013 (dále jen „společnost My Aura“ či „My Aura“) a objednatelem, kupujícím (dále jen „klient“), který je podnikatelem ve smyslu §420 NOZ (My Aura a klient společně dále též „smluvní strany“), při prodeji jakéhokoli zboží společnosti My Aura (dále jen „zboží“) na území České republiky.

2. Tyto podmínky vydává My Aura v souladu s § 1751 a násl. občanského zákoníku a vztahují se na všechny smluvní vztahy dle odst. 1. tohoto článku I. podmínek, přičemž se stávají dnem jejich podpisu či akceptací klientem nedílnou součástí každého smluvního vztahu uzavřeného mezi smluvními stranami. Podmínky určují a doplňují některé části jeho obsahu, nestanoví-li konkrétní smlouva jinak.

3. Smlouva se uzavírá písemně mezi společností My Aura a klientem. Uzavřenou smlouvou je i individuální objednávka, potvrzená společností My Aura, není-li mezi My Aura a klientem dohodnuto jinak.

4. Ve vztahu ke smlouvám zavazujícím k dlouhodobým a opětovným plněním stejného druhu (pozn. rámcovým smlouvám) je společnost My Aura oprávněna podmínky v přiměřeném rozsahu změnit ve smyslu § 1752 odst. 1 NOZ. Taková změna musí být klientovi oznámena písemně prostřednictvím e-mailu nebo jiným vhodným způsobem s tím, že v případě nesouhlasu se změnou podmínek může zákazník od smlouvy, jejíž součástí podmínky jsou, odstoupit, a to za podmínek uvedených v článku IX. odst. 3. podmínek.

5. Změny těchto podmínek či případné existující všeobecné obchodní podmínky klienta platí a jsou závazné pouze, pokud byly společností My Aura výslovně písemně uznány a potvrzeny.

6. Tyto podmínky se nevztahují na smluvní vztahy vzniklé mezi společností My Aura a kupujícím zákazníkem, který je spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 419 NOZ, pro které platí výlučně právní úprava obsažená v ustanovení § 1810 a násl. občanského zákoníku a speciální obchodní podmínky společnosti My Aura určené spotřebitelům. Vloží-li však takový klient zboží do vlastního obchodního majetku či do obchodního majetku jiného podnikatele anebo užije-li klient, dá-li svolení k užití či jinak dovolí užití zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci podnikatelské činnosti jiného podnikatele, ustanovení těchto podmínek se na vztah mezi tímto klientem (popř. jeho právním nástupcem) a společností My Aura použijí.

II. Nabídky, objednávky, termíny dodání zboží a vedlejší ujednání

1. Pokud není stanoveno jinak, jsou nabídky činěné třetím osobám společností My Aura nezávazné, a to do veškerých údajů uvedených v nabídce, včetně ceny, množství, dodacích lhůt a možností dodání.

2. Objednávka klienta platí za uznanou a závaznou pro smluvní strany okamžikem jejího písemného potvrzení společností My Aura klientovi či jejím faktickým provedením (dodáním zboží klientovi). Pokud společnost My Aura požaduje platbu zálohy předem, objednávka klienta platí za uznanou a závaznou až okamžikem připsání plné částky zálohy na bankovní účet My Aura.

3. Jakákoli změna či úprava objednávky platí za uznanou a pro společnost My Aura závaznou až okamžikem jejího písemného potvrzení společností My Aura klientovi či provedením takové změny při plnění objednávky.

4. Mezi smluvními stranami jsou závazné pouze písemné dohody a ujednání. K jakýmkoli ústním dohodám či dodatkům k uzavřeným smlouvám činěným zaměstnanci My Aura bez jejich písemného potvrzení jednatelem nebo jinou osobou k tomu písemně pověřenou jednatelem nebo představenstvem společnosti My Aura se nepřihlíží.

5. My Aura tímto vylučuje automatické přijetí návrhu na uzavření smlouvy či jiné dohody s jakýmkoli dodatkem, výhradou, omezením či odchylkou ze strany klienta. Taková změna návrhu se považuje za nový návrh, který musí být společností My Aura klientovi opět písemně potvrzen. Společnosti My Aura si tímto vyhrazuje právo provést akceptaci nového návrhu i jeho faktickým provedením (dodáním zboží klientovi).

6. Smluvní strany nejsou oprávněny si navzájem přijmout či poskytnout jakékoliv plnění, které mezi nimi není sjednáno v písemné formě. Porušení tohoto závazku se považuje za podstatné porušení smlouvy.

7. Jakoukoli pohledávku klienta za společností My Aura lze postoupit třetí osobě a/nebo tuto pohledávku dát třetí osobě do zástavy pouze na základě písemného souhlasu uděleného společností My Aura. Vyloučeno je postoupení smlouvy dle § 1895 a násl. občanského zákoníku, nesjednají-li si smluvní strany písemně jinak.

III. Cena, daně a poplatky, vyúčtování oprav

1. Ceny uváděné v nabídkách společnosti My Aura a ceny smluvené se společností My Aura v dílčích smlouvách jsou uváděny za jednotlivé kusy zboží či soubory zboží bez jejich obalu, není-li mezi stranami výslovně sjednáno jinak. Ceny zboží jsou uváděny bez DPH. Výše DPH či jiné daně a poplatku dle příslušného zákona bude vždy obsažena ve faktuře vystavené klientovi společností My Aura.

2. Cena opravy zboží bude před zahájením opravy stanovena společností My Aura nezávazným cenovým odhadem - rozpočtem, který bude stanoven na základě důvodu potřeby opravy sdělené klientem společnosti My Aura. V případě vyžádání vyhotovení rozpočtu klientem, po jehož vyhotovení nebude následovat žádná zakázka vůči My Aura, bude vyhotovení takového rozpočtu klientovi vyúčtováno dle skutečně vynaložené práce na tento rozpočet a pro My Aura takový rozpočet vůči klientovi přestane být závazný. Klient se tyto náklady zavazuje uhradit.

IV. Platby, fakturace, prodlení, zákaz srážek a pozdržení plateb, zálohy

1. Za řádnou úhradu provedenou klientem se považuje den připsání příslušné částky v plné výši dle ceny zboží a/nebo částky stanovené fakturou vydanou společností My Aura k úhradě na bankovní účet společnosti My Aura a/nebo v hotovosti na příslušné pokladně společnosti My Aura, a to včetně veškerých vedlejších poplatků a úroků z prodlení s předmětnou smlouvou souvisejících.

2. Pohledávky společnosti My Aura nemohou být hrazeny jinými fakturami. V případě plnění závazku klientem jiným způsobem než zaplacením ceny zboží, je společnosti My Aura oprávněna k okamžitému odstoupení od smlouvy. Pozdržování plateb vůči My Aura způsobuje prodlení klienta s plněním závazku vůči My Aura.

3. Veškeré úhrady klienta ve prospěch společnosti My Aura jsou společností My Aura nejprve započítávány na úhradu nejstarších pohledávek společnosti My Aura za klientem, a to nejdříve na úhradu příslušenství pohledávky (pozn. vedlejší náklady, smluvní pokuta, zákonný úrok z prodlení) a následně na úhradu jistiny pohledávky.

4. V případě prodlení s úhradou plateb za zboží po lhůtě splatnosti určené smlouvou či fakturací se klient zavazuje uhradit k rukám společnosti My Aura smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. Tím není dotčeno právo společnosti My Aura na náhradu škody. Vedle nároků dle věty první a druhé tohoto odstavce se klient zavazuje uhradit společnosti My Aura veškeré účelně vynaložené náklady spojené s vymáháním dlužné částky za klientem, a to zejména ale ne výlučně náklady spojené s upomínkami, se službami advokáta či náklady soudních výdajů.

5. Při každém prodlení s platbou je My Aura dle svého uvážení oprávněna:

5.1. Trvat na splnění smlouvy a zároveň:

5.1.1. pozastavit plnění veškerých svých smluvních povinností vůči klientovi až do doby plného uhrazení pohledávky, a to i v případě jiných obchodních záležitostí s konkrétním smluvním partnerem;

5.1.2. přiměřeně prodloužit dodací lhůty, a to i u všech dalších obchodních vztahů s konkrétním smluvním partnerem;

5.1.3. požadovat okamžitou úhradu celé dosud neuhrazené části kupní ceny zboží (ztráta výhody splátek) v případě jakékoli předchozí uzavřené dohody smluvních stran o úhradě kupní ceny zboží formou splátek;

5.1.4. požadovat úhradu smluvní pokuty a/nebo úroku z prodlení ode dne prodlení s úhradou dlužné částky.

5.2. Po uplynutí přiměřené lhůty k dodatečnému plnění, v délce nejdéle 14 dnů od splatnosti pohledávky, od smlouvy odstoupit a současně odstoupit i od dalších smluv uzavřených s klientem, u nichž do doby uplynutí lhůty dle tohoto odstavce podmínek nebylo smluvními stranami plněno v plném rozsahu. Nárok společností My Aura na náhradu škody není odstoupením od smlouvy dle tohoto odstavce podmínek dotčen.

V. Dodavatelé, dodací termíny, prodloužené dodací lhůty, prodlení s převzetím zboží

1. Pokud není smluvními stranami výslovně sjednáno jinak, považuje se za řádné dodržení dodací lhůty či termínu také včasné odeslání předmětu dodávky společností My Aura či včasné oznámení o provedené expedici zboží společností My Aura klientovi. Povinnost označit zboží ve smyslu § 2091 občanského zákoníku je splněna vyplněním přepravních a dodacích listů, které provázejí zboží.

2. V případě vyšší moci, nezaviněných poruch provozu, prodloužení dodacích termínů subdodavatelů, nedostatku surovin, energie, nebo dopravních sil, stávek, blokád, těžkostí v dopravě, nařízení veřejných institucí a orgánů, stejně tak i v případě všech obdobných případů, nedochází při nedodržení dodací lhůty k prodlení s dodáním zboží, a to i v případech, kdy výše uvedené nepředvídatelné události nastanou až během zpoždění jedné ze smluvních stran.

3. Nevyzvedne-li si klient zboží, které bylo klientem společnosti My Aura předáno do opravy, ve lhůtě 1 měsíce od termínu provedení opravy, který byl klientovi písemně oznámen, je společnost My Aura oprávněna účtovat klientovi poplatek za uskladnění zboží dle aktuálního ceníku My Aura. Za písemné oznámení provedení opravy se považuje i předání rozpočtu za opravu zboží klietovi. Nevyzvedne-li si klient opravené zboží ani ve lhůtě 6 měsíců ode dne, kdy byl povinen si jej vyzvednout, je společnost My Aura oprávněna po odečtu poplatku za uskladnění zboží zaslat zboží na náklady klienta na adresu jeho sídla nebo po předchozím upozornění klienta zboží prodat. V případě prodeje nevyzvednutého zboží vyplatí společnost My Aura na základě uplatnění nároku klienta tomuto klientovi výtěžek z prodeje, ponížený o cenu za opravu zboží, uskladnění zboží, náklady prodeje a případně další účelně vynaložené náklady, které je společnost My Aura oprávněna jednostranně započíst oproti pohledávce klienta za společností My Aura v důsledku prodeje zboží dle tohoto odstavce podmínek.

VI. Zasílání zboží

1. Za veškeré uskutečněné zásilky zboží nese riziko výhradně klient. Společnost My Aura si vyhrazuje právo volby druhu a způsobu doručení zásilky. Přesto, že společnost My Aura vyvíjí maximální úsilí pro nejvhodnější a nejrychlejší způsob doručení zásilek, s ohledem na individuální požadavky jednotlivých klientů, tyto požadavky pro ni nejsou závazné. Společnost My Aura není odpovědná za jakékoli škody a není povinna nést jakoukoli odpovědnost za škodu způsobenou přepravou či doručováním zboží. Zboží bude zabaleno (opatřeno pro přepravu) způsobem obvyklým pro uchování sjednaného zboží a jeho ochranu v místě odevzdání zboží k přepravě.

2. Společnost My Aura si vyhrazuje právo odmítnout předání zboží k přepravě v případech, kdy přeprava zboží nebyla sjednána ve smlouvě. V případech odmítnutí přepravy bude zboží předáno klientovi v centrálním skladu společnosti My Aura na adrese Bystrá 761/10, Praha 9 – Horní Počernice, PSČ: 193 00.

VII. Přechod rizika, prohlídka zboží, povinnost odběru a právo na dílčí dodávky

1. Nebezpečí škody na zboží přechází ze společnosti My Aura na klienta okamžikem odeslání zboží společností My Aura klientovi, a to i v případě dílčích dodávek či hrazení dopravy společností My Aura. V ostatních případech přechází nebezpečí škody na zboží na klienta jeho faktickým předáním klientovi.

2. V případě výskytu neovlivnitelných událostí ve smyslu článku V. odst. 2 těchto podmínek, v jejichž důsledku dojde ke zpoždění zásilky, přechází nebezpečí škody na zboží ze strany společnosti My Aura na klienta dnem odeslání zboží či dnem, ve kterém bylo vyzvednutí zboží klientem smluvními stranami výslovně sjednáno.

3. Klient je povinen zboží pečlivě prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí a v případě zjištění jakékoliv zjevné vady je povinen společnosti My Aura tuto vadu bezprostředně po jejím zjištění písemně oznámit. Porušení této povinnosti se považuje za podstatné porušení smlouvy klientem. V případě, že bude vadné zboží klientem převzato a klient bezprostředně po zjištění vad zboží společnosti My Aura tyto zjevné vady neoznámí, má se za to, že smlouva byla společností My Aura splněna beze zbytku, řádně a včas.

4. Klient je povinen převzít zboží a řádně je uskladnit i v případech, kdy bylo doručené zboží přepravou poškozeno.

5. Společnost My Aura je oprávněna uskutečňovat dílčí dodávky zboží na základě individuálních objednávek klienta, pokud není mezi smluvními stranami dohodnuto jinak. Tyto dílčí dodávky zboží jsou vyřizovány jako samostatné zakázky a jsou také samostatně fakturovány.

VIII. Záruka, opravy zboží

1. Společnost My Aura přebírá záruku za jakost dodaných strojů a zařízení v délce 12 měsíců ode dne jejich dodání klientovi, v případě baterií a akumulátorů přebírá společnost My Aura záruku za jakost v délce 6 měsíců ode dne jejich dodání klientovi (bez možnosti prodloužení), na dodané (vyměněné) náhradní díly přebírá společnost My Aura záruku za jakost v délce 6 měsíců ode dne jejich dodání klientovi a za provedené práce přebírá společnost My Aura záruku za jakost v délce 3 měsíců od data provedení práce, popř. v délce, která je stanovena záručním listem vydaným společností My Aura pro konkrétní zboží či práci, vyjma nároků přesahujících níže stanovený rámec, dle následujících odstavců tohoto článku podmínek.

2. Záruka za jakost v délce 12 měsíců na profesionální čistící stroje uveřejněné na stránkách www.myaura.cz je podmíněna odborným uvedením těchto strojů a zařízení do provozu k tomu způsobilou právnickou, nebo fyzickou osobou, pověřenou k tomuto úkonu společností My Aura. Seznam pověřených právnických, nebo fyzických osob je k dispozici na dotaz na telefonu 220 000 800 nebo na emailu info@myaura.cz nebo na stránkách www.myaura.cz.

3. V případě neautonomních strojů společnost My Aura prodlouží poskytnutou záruku za jakost v délce 12 měsíců od jejich dodání klientovi o dalších 12 měsíců, pokud klient absolvuje nejpozději do 12 měsíce od jejich zakoupení servisní prohlídku v autorizovaném servisu My Aura. Seznam vybraných strojů a zařízení, na které dopadá ustanovení tohoto odstavce podmínek a seznam autorizovaných servisů je k dispozici na vyžádání klienta na tel. čísle +420 220 000 800 nebo na emailu info@myaura.cz nebo na stránkách www.myaura.cz.

4. Společnost My Aura může v rámci příplatkových služeb vybraným klientům poskytnout možnost prodloužení záruky na neautonomní stroje a zařízení o dalších 12 měsíců (tj. celkově na 3 roky). Tuto službu si Klient může zakoupit nejpozději ve lhůtě 12 měsíců od zakoupení stroje. Prodloužení záruky se vztahuje pouze na motor a elektroniku. Klient ztrácí nárok na prodloužení záruky bez náhrady v případě, že neabsolvuje v prvním a druhém roce od zakoupení zboží servisní prohlídku vybraných strojů a zařízení v autorizovaném servisu společnosti My Aura. Seznam vybraných strojů a zařízení a autorizovaných servisů je k dispozici na vyžádání klienta na tel. čísle +420 220 000 800 nebo na emailu info@myaura.cz nebo na stránkách www.myaura.cz.

5. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou nemohlo být zboží v záruční době používáno, z důvodu uznané a provedené záruční opravy, jestliže charakter vady bránil užívání stroje, nejpozději však do doby, kdy je klient povinen opravené zboží převzít. Klient je povinen prokázat nárok na prodloužení záruční lhůty. Prodlení s dodáním zboží nezaviněné společností My Aura nezpůsobuje prodloužení záruční doby za jakost zboží. Záruční opravy je oprávněna provádět výhradně společnost My Aura či její autorizovaný smluvní servis uvedený v příslušném záručním listu pod sankcí ztráty nároku klienta na záruku za jakost.

6. Záruka za jakost se vztahuje na závady způsobené chybou výroby, konstrukce či vady materiálů. Jakékoli vady či nedostatky na zboží musí být po jejich zjištění bez zbytečného odkladu klientem písemně oznámeny či osobně reklamovány u společnosti My Aura či jím pověřených míst, v opačném případě zaniká nárok na jejich odstranění či opravy.

7. Reklamace vad zboží v záruční lhůtě musí být klientem kromě předání vadné součástky, části či celého zboží doložena dokladem o koupi zboží s uvedením místa a data koupě. Veškeré tyto dokumenty a zboží či jeho závadné díly a součástky musí být klientem předány či zaslány společnosti My Aura ke kontrole a posouzení za účelem zjištění oprávněnosti reklamace. Náklady a riziko s tímto spojené jdou k tíži klienta. U zboží a zařízení, u nichž by doprava zboží k záruční opravě byla nepraktická, zejména u zařízení vyžadujících zvláštní instalaci, bude záruční oprava provedena u klienta, přičemž v případě shledání opravy jako oprávněné, budou klientovi společností My Aura účtovány pouze účelně vynaložené náklady na cestovné na místo opravy a zpět.

8. Závadné díly, či součásti zboží, popř. celý výrobek budou v případě uznání reklamačního nároku společností My Aura zdarma opraveny či vyměněny. V případě opravy zboží či jeho dílů po záruční lhůtě zboží či v případě neuznaného reklamačního nároku zůstává společnost My Aura vlastníkem nového či opraveného zboží či jeho dílů a součástí až do úplného uhrazení kupní ceny zboží či jeho dílu a součásti klientem ve smyslu článku IX. odst. 1 těchto podmínek.

9. Společnost My Aura nepřebírá žádnou záruku za jakost, odpovědnost za škodu či vady na zboží vzniklé z následujících důvodů:

9.1 jakákoli montáž, neodborné nastavení, neautorizovaný zásah či uvedení zboží do provozu, používání a zacházení se zbožím, které je v rozporu s návodem k použití, technickými či bezpečnostními předpisy platnými v České republice popř. provozem zboží v jiných než společností My Aura uváděných podmínkách nebo k jiným, než společností My Aura stanoveným účelům;

9.2 neodborné uvedení či nastavení do provozu u vybraných strojů a zařízení v souladu s odst. 1 tohoto článku podmínek;

9.3 přirozené opotřebení, defekty mající zanedbatelný vliv na hodnotu a použitelnost zboží, nepřiměřené zatížení, nepozornost, mechanické poškození včetně poškození v průběhu přepravy, neodvratná a nepředvídatelná událost (jakékoli živelné pohromy), nevhodné provozní prostředky nebo náhradní díly, nedostatečná či chybná stavební opatření, chemický, elektrochemický či elektrický vliv a obdobné či obdobně hodnotitelné okolnosti;

9.4 provedení jakýchkoli zásahů, oprav či změn na zboží klientem a/nebo třetí osobou bez předchozího písemného souhlasu společnosti My Aura;

9.5 nepřítomností klienta na školení společnosti My Aura či nevyužití autorizovaných služeb společnosti My Aura zákazníkům u zboží, pro které výrobce či My Aura školení předepsal;

9.6 klientem uplatněná reklamace parametrů, které nejsou uvedeny v technické dokumentaci zboží.

10. My Aura neposkytuje záruku za jakost v případě jakéhokoli prodlení klienta s plněním jeho povinností, a to zejména při prodlení s úhradou kupní ceny zboží. Nárok na plnění z poskytnuté záruky za jakost zaniká v plném rozsahu v případě neodborné instalace zboží v těch případech, kdy je třeba autorizované osoby společnosti My Aura, opravy zboží klientem či třetí osobou bez výslovného a písemného souhlasu společnosti My Aura.

11. V případě uplatnění oprávněného reklamačního nároku klientem hradí společnost My Aura na své náklady náhradní díly či součásti zboží, jejichž vady byly řádně reklamovány včetně jejich montáže, či odstranění, pokud jsou tyto činnosti prováděny techniky společnosti My Aura. Veškeré další náklady nese klient, není-li smluvními stranami písemně ujednáno jinak.

12. Pokud je v průběhu reklamace zjištěno, že reklamace klienta není oprávněná, tj. zejména ale ne výlučně reklamovaná vada neodpovídá nedostatkům uvedeným v těchto podmínkách a/nebo smlouvě a vada proto nespadá do záručního plnění, je klient povinen uhradit společnosti My Aura veškeré náklady vzniklé společnosti My Aura v souvislosti s neoprávněnou reklamací klienta, dle platných montážních podmínek či přiměřených sazeb za takové činnosti obvykle účtovaných na trhu.

IX. Výhrada vlastnického práva, odstoupení od smlouvy

1. Vlastnické právo přechází ze společnosti My Aura na klienta v souladu s § 2132 NOZ až úplným zaplacením kupní ceny včetně všech vedlejších nároků společnosti My Aura dle bodu IV. těchto podmínek, a to i v případě, je-li zboží již instalováno, opracováno či zpracováno.

2. V případě zastavení, jakéhokoli jiného omezení či nárokování zboží s výhradou vlastnického práva ve prospěch společnosti My Aura třetí osobou, je klient povinen společnost My Aura bezprostředně o těchto skutečnostech informovat a učinit veškeré kroky vedoucí k ochraně vlastnického práva společnosti My Aura k předmětnému zboží. Klient je rovněž povinen k úhradě všech nákladů, které společnosti My Aura v souvislosti s ochranou jejích vlastnických práv vznikly.

3. Smluvním stranám vzniká nárok na okamžité odstoupení od smlouvy v případě podstatného porušení smlouvy jednou ze smluvních stran. Společnost My Aura je oprávněna odstoupit od smlouvy s okamžitou platností zejména v případech, kdy klient neuhradí řádně a včas kupní cenu zboží a neposkytuje-li klient dostatečnou součinnost při reklamaci, opravách a dodávkách zboží. Smlouva se ruší s účinky ex tunc v okamžiku doručení odstoupení od smlouvy druhé smluvní straně. Nárok na náhradu škody a vzájemná práva a povinnosti smluvních stran ze sankčních ujednání (smluvní pokuty, úroky z prodlení atd.) odstoupením od smlouvy nejsou dotčena a zůstávají zachovány.

4. V případě odstoupení od smlouvy je klient povinen zboží vrátit tzv. úplné, tj. včetně veškerého příslušenství, dárků, s kompletní dokumentací, s cedulkami a pokud možno včetně originálního obalu. Zboží může být vráceno rovněž osobně v sídle společnosti My Aura. Zboží musí být vráceno společnosti My Aura čisté, nepoškozené a bez známek používání. Zboží smí být použito jen do té míry, aby se mohl klient seznámit s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Klient odpovídá společnosti My Aura za snížení hodnoty zboží způsobené v důsledku jiného než výše uvedeného nakládání se zbožím, a to v plném rozsahu. Klient také plně odpovídá společnosti My Aura za snížení hodnoty zboží způsobené v důsledku špatného zabalení zboží před jeho odesláním společnosti My Aura (pozn. společnost My Aura preferuje a klientovi doporučuje za účelem snížení rizika škody zaslat zboží v pevných obalech - tj. krabice či karton nebo na paletě). V souladu s §1833 OZ je společnost My Aura oprávněna uplatnit právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu, tedy vrátit klientovi kupní cenu poníženou o sníženou hodnotu zboží způsobenou nevhodným nakládáním se zbožím klientem.

5. Klient bere na vědomí, že v případě vrácení zboží, u kterého byla snížena jeho hodnota v důsledku nevhodného nakládání se zbožím klientem nebo 3 osobou, (tj. zejména ale ne výlučně jinak, než je nezbytné k prohlídce a vyzkoušení zboží) s ohledem na povahu a vlastnosti zboží, si společnost My Aura vyhrazuje právo uplatnit u klienta kompenzaci za způsobenou škodu ve výši:

5.1. až 20 % z kupní ceny zboží v případě vrácení vyzkoušeného, avšak nevyčištěného zboží

5.2. až 30 % z kupní ceny zboží v případně vrácení znehodnoceného zboží (mírné odřeniny na povrchu či mechanických částí)

5.3. až 50 % z kupní ceny zboží v případě vrácení výrazně znehodnoceného zboží (hlubší odřeniny na povrchu, opotřebené příslušenství)

5.4. 100 % kupní ceny příslušenství v případě chybějícího nebo provozem opotřebeného vráceného příslušenství (u testovaného či použitého modelu).

X. Místo plnění, závěrečné ujednání

1. Místem plnění veškerých dodávek a prací je adresa sídla společnosti My Aura v Praze 9 – Horních Počernicích či adresa sídla vybraného autorizovaného dealera společnosti My Aura.

2. Smlouva mezi klientem a společností My Aura je právním důvodem pro shromažďování, uchovávání a zpracování osobních údajů zákazníka v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. b) a c) obecného nařízení o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR). Ochrana osobních údajů se dále řídí zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Osobní údaje o klientovi jsou zpracovávány v rozsahu nezbytném pro účel plnění ze smlouvy uzavřené mezi klientem a společností My Aura. Informace o ochraně osobních údajů lze nalézt na webových stránkách www.myaura.cz.

3. Všechny vztahy těmito podmínkami neupravené se řídí občanským zákoníkem v účinném znění. Pro všechny smluvní i mimosmluvní vztahy mezi My Aura a klientem vztahující se k předmětu smlouvy či se jinak týkající smlouvy nebo těchto podmínek platí právo České republiky.

4. Stane-li se jedno nebo více ustanovení těchto podmínek z jakýchkoliv důvodů neplatným, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení těchto podmínek. To platí obdobně i pro smlouvu s tím, že v jejím případě se smluvní strany navíc zavazují neplatné ustanovení servisní smlouvy bez zbytečného odkladu nahradit platným, které bude svým obsahem v nejblíže odpovídat nahrazovanému neplatnému ustanovení.

5. Veškeré spory, které by mohly vzniknout na základě nebo v souvislosti se smlouvou, budou řešeny věcně příslušným českým soudem. Místně příslušným bude soud určený dle sídla společnosti My Aura ke dni podání žaloby.

6. Veškerá komunikace dle smlouvy je účinná okamžikem jejího doručení příjemci na doručovací adresu sjednanou ve smlouvě. Není-li ve smlouvě sjednána doručovací adresa, pak je doručovací adresou adresa sídla adresáta. Písemnosti se považují za doručené, pokud byly adresátem převzaty nebo byly vráceny odesílateli jako nedoručitelné a adresát svým konáním nebo opomenutím doručení písemnosti zmařil. Účinky doručení nastanou i v případě, kdy adresát doručení písemnosti odmítl. Veškerá oznámení, žádosti, požadavky či jiná sdělení požadovaná smlouvou musí být provedena písemně a musí být (i) doručena osobně, (ii) zaslána doporučeným dopisem nebo (iii) e-mailem adresovaným druhé smluvní straně na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě.

7. Na veškeré závazky mezi společností My Aura a klientem se nevztahují ustanovení o změně okolností obsažená v § 1765–1766 OZ.

8. Obsah smlouvy je považován za důvěrný a nesmí být zpřístupněn třetím osobám, s výjimkou zpřístupnění v tom rozsahu, v jakém je to ne zbytné pro plnění obecně závazného právního předpisu.

9. Klient podpisem smlouvy vyslovuje svůj souhlas s těmito podmínkami a zavazuje se, že se jimi bude řídit. Smlouva i tyto podmínky jsou závazné pro právní nástupce smluvních stran.

10. My Aura je oprávněna kdykoliv tyto podmínky změnit.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2026

My Aura s.r.o.

Sídlo: Bystrá 761/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice

IČ: 04428013 | DIČ: CZ04428013

Telefon: 220 000 800

E-mail: info@myaura.cz

Web: www.myaura.cz

Všeobecné prodejní, dodací, záruční a montážní podmínky | My Aura | My Aura